Kiedy warto zlecić działania marketingowe agencji reklamowej?
Tu znajdziesz więcej informacji o Kraków agencja reklamowa.
Kiedy posiada się firmę, bez względu na to czy jest się producentem, właścicielem sklepu czy usługodawcą, akcje reklamowe winny stanowić ważny element budowania rozpoznawalności marki. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mogą sobie pozwolić na organizację i opłacanie swoich oddziałów ds. marketingu, jednak mniejsze firmy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, najczęściej poszukują pomocy u agencji marketingowych.
W jakich działaniach wesprze Cię agencja reklamowa?
Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami wykorzystywanymi w marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami świetnie orientującymi się zarówno w obszarze kampanii marketingowych w internecie (prowadzenie kont social media, animacje i filmy viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą liczyć na opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i wzorami akcydensów (papier firmowy, koperty czy wizytówki), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, że zostanie ono poprawnie zastosowane na etapie projektowania materiałów promocyjnych – billboardów, ulotek, plakatów bądź stoisk targowych. Agencja reklamowa napisze też interesujące, unikatowe artykuły na stronę www zleceniodawcy, jak również opracuje strategię komunikacji z klientami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, jak np. Instagram, Facebook czy Twitter.
Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją reklamową?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są głównie do podmiotów, które nie dysponują własnym działem promocji. Aczkolwiek nie oznacza to, że to jedyny model kooperacji. Praca agencji nierzadko polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie działu ds. reklamy i marketingu. Przykładowo, jeśli nie ma on praktyki w organizacji spotkań z klientami, targów czy sympozjów wymagających zwykle wielopoziomowego planowania, takie obowiązki można zlecić agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspomagające budowę kompetentnej i zgranej ekipy pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie programu kursów albo zorganizowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, należy jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego grona doświadczonych specjalistów. Umożliwi to powierzenie wszelkich działań promocyjnych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.
Lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]