Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Jak wybrać agencję SEO? Więcej szczegółów na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Gdy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby była ona widoczna jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak wobec tego zatrudnić rzetelną agencję SEO? Polecamy kierować się podpowiedziami profesjonalistów.

Jak znaleźć dobrą firmę SEO? Google opublikowało o tym film

Nie da się ukryć, iż cały sektor SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, powstała i cały czas rozkwita praktycznie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo istnienia licznych opcji, jak między innymi DuckDuckGo, Baidu bądź Rambler, wciąż najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się być widocznym w internecie, musi zapracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku sektorów, gdzie występuje silna konkurencja, z reguły nie jest to proste bez doradztwa specjalistów z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest kompletną nowością, i opublikowało krótki film o tym, jak zatrudnić solidną agencję SEO.

Kluczowe cechy rzetelnej firmy SEO

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, punkt po punkcie wyjaśnia, jak zatrudnić dobrą agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od wnikliwego audytu strony,
  • zdolność szacowania czasu oraz budżetu potrzebnego do wykonania planowanych działań,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie planowanych wdrożeń, przykładowo poprzez cykliczne raportowanie oraz permanentny dostęp do statystyk strony,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy.

Przedstawicielka Google wskazuje także, iż dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym pierwsze rezultaty najczęściej po paru miesiącach pracy.