Zalety optymalizacji stron
Zapłaciłeś krocie za nową witrynę internetową, zaś ona nie zachęca nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana oraz wyposażona w najnowsze technologie, ale pieniędzy wcale nie przybywa? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo Twoich starań? Najpewniej powód tkwi w niskiej zauważalności w internecie. Klienci zwykle używają Google – dobry biznesmen musi więc zadbać o to, aby stronę jego firmy użytkownicy znaleźli bez większych problemów. Jak to osiągnąć? Warto skupić się na stronie, optymalizując ją zgodnie z zaleceniami internetowego giganta – Google.
Czym jest optymalizacja stron?
Optymalizacja strony to wszystkie działania polegające na dostosowaniu strony do wymogów Google. Są to tak modyfikacje HTML serwisu, jak i uzupełnienie jej odpowiednim contentem. Okazuje się to bardzo ważne z uwagi na to, że boty wyszukiwarek sprawdzają strony według odgórnie ustalonych wytycznych – ważne jest między innymi semantyczne użycie tagów w kodzie i nasycenie fraz kluczowych.
Optymalizacja stron – której firmie powierzyć?
Optymalizacja stron to zadanie potrzebujące sporej wiedzy o wciąż modyfikowanych algorytmach Google – z tego powodu również kiepskim rozwiązaniem będzie samodzielne modyfikowanie kodu korzystając z ogólnodostępnych tutoriali. O wiele lepiej zrobimy powierzając to wyspecjalizowanej firmie SEO oraz rozpatrując to jako inwestycję – obroty osiągane przez naszą firmę mogą podnieść się już po kilku tygodniach od wykonania optymalizacji.
Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]